שיטת VSO – Value Selling Organization להגברת עסקים

 

מבנה הארגון העסקי, מה הוא כולל?

מכלול ישויות העובדות במשותף להשגת המטרות העסקיות של בעלי הארגון  שלרוב מעוניינים ביצירת צמיחה עסקית לאורך זמן.

 

האתגר

כיום מתמודדים המנהלים עם מגוון יועצים המביאים פתרון נקודתי (כגון: הדרכת מכירות, יעוץ ארגוני ועוד) שאינו יכול לתת מענה אמיתי ומיידי ליצירת צמיחה מתמשכת לאורך זמן.

 

המטרה

זיהוי תחום הצמיחה של החברה, יישום שיטות ותהליכים שיובילו את הארגון קדימה, על-ידי ניצול ההזדמנויות הטובות ביותר תוך בניית ארגון מחויב להשגת המטרות הללו

 

הבסיס

כל שיטה מבוססת כוללת עקרונות מובנים, התורמים לתהליך ומעצבים תפיסה.

כדי להבין את המהות שמאחורי הגישה רצוי להכיר את העקרונות לפחות בכלליות.

השיטה מתבססת על בניית ומציאת האיזון הנכון.

תחילתה בשינוי תודעתי תפיסתי ומשם מתחיל מסע שדורש מיקוד, הרמוניה ובקיאות באומנות שאילת השאלות.

לפירוט אודות השיטה ועקרונותיה המנחים

עושים שינוי

שינוי הוא תהליך שעשוי להיות מאתגר, לכן חשוב שהראש- הן מי שעומד בראש הארגון והן הלך הרוח המחשבתי-ארגוני, ייקחו חלק פעיל וכך ימנעו התנגדויות פנים ארגוניות בטרם שהשינוי מתחיל בכלל. מתן כלים פרקטיים ומשמעותיים כמו גם ליווי התהליך מבטיחים כי השינוי פנימה מהמנהלים הבכירים, הזוטרים ועד אחרון העובדים- ייצר שרשרת ארגונית חזקה ומובנית ויטפל בנקודות התורפה של הארגון מהשורש.

אז איך מתחילים?

תיאום ציפיות

רוצה לדעת האם השיטה שלנו מתאימה לארגון שלך?

לפניך שאלון מקוצר המכיל 30 שאלות, ככה תתחיל את השינוי המיוחל בדרך להצלחה של העסק שלך.

כלים להצלחה

לקוח מרוצה הוא לקוח קונה, לקוח מעורב הוא לקוח ממליץ. יצירת ערך עבור הלקוח מייצרת מעגל של לקוחות נאמנים יותר, הקונים יותר ומחפשים להרחיב את ההתקשרות שלהם עם העסק שלך.

יצירת ערך אמיתי עבורך ועבור הלקוחות שלך בשימוש בכלי אומדן מדויקים וחכמים, תסייע להגיע לקהל הלקוחות המדויק והנכון ביותר לעסק שלך.

רוצה לדעת עוד?